Sunday, August 2, 2009

pengalaman Praktikal

Tengok je buku oren ni...saya teringat pengalaman praktikal. saya telah selesai menjalankan praktikal di SMK(A) FALAHIAH, pasir pekan bersama dengan kharunnisa Abu Bakar.. pertamnya saya merasa janggal dan takut untuk menjalani praktikal ini...coz sekolah ni semuanya student hero(lelaki)... dipendekkan cerita saya gagahkan kaki dan kuatkan semangat melalui satu cabaran baru dalam hidup bagi bakal seorang guru.

bermulanya praktikal pada 11 mei 2009.... dengan perasaan gembira bercampur gementar masuk ke perkarangan sekolah..... bertemunya dengan pengetua sekolah.

ustaz Abdul Rahman, Pengetua smk(a) falahiah.
Semasa di sekolah ini saya di amanahkan memegang dan mengajar 2 kelas iaitu kelas tingkatan 2 ibn Jauzi dan tingkatan 1 Ibn Rusyd. jadi saya mempunyai 2 orang guru pembimbing.
ustazah junaidah othman
Guru pembimbing

hari terus berlalu...dilalui dengan penuh suka dan duka.... saya mengajar kelas 2 ij sebanyak 6 masa. Berbagai2 karenah pelajar2 kelas 2ij,,,almaklumlah semuanya LELAKI.... tapi semua pelajar ada kemahuan untuk belajar. pelajarnya seramai 30 orang sahaja.
tingkatan 2 ibn jauzi

No comments:

Post a Comment