Saturday, August 29, 2009

salam Ramadhan 1430

Alhamdulillah sama kita panjatkan kesyukuran kerana kita dipanjangkan umur sehingga ke bulan yang mulia ini. hari ini sudah hari ke9 berpuasa.. Pada awal ramadhan ana berada di rumah abang sulungku di Kepong, taman indah perdana. disana aku bersama semua keluargaku, abah, ma, abe wan n isterin, k,ngah n suami, adik2 ku kerana semuanya datang ke KL, kebetulan cuti sekolah. aku seronok dapat bersahur bersama keluargaku, inilah saat manis bersama keluarga. pada hari yang keempat aku terpaksa pulang ke tempat pengajianku iaitu UKM...kolej pendeta za'ba... aku mula berpuasa di sini, mula2 rasa sedih jgak...hehehhe... alhamdulillah aku bersama myfriend,,,Hidayah,,, kami sama2 berbuka puasa dan bersahur. so, tidakalh memboringkan sangat sebab ada kawan2 yang menemani. inilah pentingya kawan.. saat susah senang diharungi bersama. lauk pauk untuk juadah berbuka kami beli di cafe Setia Murni, disini banyak pilihan lauk pauk, disini juga selera kelantan,,,, itulah yang membuatkan kami selera disini... hari-hari yang berlalu ibarat air yang mengalir... tanpa disedari sudah 9 hari berpuasa. disini juga saya sibuk dengan aktiviti subjek KO-k dan juga dengan latihan ilmiah yang aku perlu buat sepanjang semester ini...

No comments:

Post a Comment