Sunday, November 1, 2009

SAMBUTAN RAYA PIPAQ 4~06/10~


pada 19 okt 2009..kami warga pendidikan Al-Quran tahun 4 mengadakan sambutan hari raya, julung2 kali diadakan bagi kami sepnajang berada di ukm ini. Program ini dinamakan GATHERING PQ TAHUN4. Antara urusetia yg bergerak kerja ialan Abe min, nawal, dayah, hanis,fizah,che ah, kak nor. liah, dan pendi. mereka ini lah yg berhempas pulas bekerja shingga program ini berjaya diadakan dgn jayanya. Tahniah buat semua sahabat2 sperjuangan.. semoga sahabat2 menghargai pengorbanan kami smua urusetia program ini. Semoga majlis ini akan memberi implikasi yg baik iaitu boleh merapatkan ukhwah antara kita semua, memandangkan kita skrg sdah berada di tahun akhir. Dan kita semua akan keluar dari ukm dan masing2 membawa halaun sendiri. diharap kenangan kita bersama menggamit memori berjuang bersama bersusah senang spnjg 4 tahun di ukm ini tidak akan dilupakan begitu sahaja. jika ada kelapangan hubungilah sahabat2 anda semua.
inilah gambar2 knagna kita bersama.. semoga ianya berada dlm memori kita bersama. iNilah anatranya kak huda, hanis, iza, che ah dayah n diri ini. hehehhe2.
ohhh seblum terlupa, majlis ni diadakan di tasik kejuruteraan(tasik kejut). ramai gak yang dtang..tapi ramai gak yg xdatang hehehe2. tapi alhamdulillah semua makanan habis dan tidak membazir la..



antara makanan yg disediakan hehehhehe....bes nih. ada lagi makann nih....nanti jap... nilah maknan yg bes tu hehehe....

ni antara aktiviti yang di adakan...em semoga ukhwah kita terjamin ke akhir hayat...PQ DALAM KENANGAN....


No comments:

Post a Comment